Kondycja i jeszcze raz kondycja

Kondycja i jeszcze raz kondycja. Oczywiście oprócz tego liczy się również zwinność, gibkość, szybkość, siła itd. Praktycznie ćwiczeń dobierać można bez liku. Zawsze jednak warto pamiętać o głównych grupach. Ramiona, grzbiet, nogi i brzuch. To duży skrót myślowy, ale dla tych, którzy poświęcają trochę czasu na siebie… wszystko jest wiadome.

Jak zawsze diabeł tkwi w szczegółach. Każde ćwiczenie powinno posiadać swoje przeciw ćwiczenie (odwrotne). Każde ćwiczenie należy wykonywać niezwykle starannie i oczywiście o ile to możliwe, w czasie zajęć warto, by wszystkie ćwiczenia były realizowane w parach lub grupowo.

Maja i Piotr, świetnie sobie radzą

Tak, tak… zaraz niektórzy powiedzą, że trening Karate jest indywidualny. Zgadza się, ale współpraca to nie tylko ćwiczenie to umiejętność pomagania sobie nawzajem, bez względu na posiadany stopień lub wiek. Praktycznie można się o tym przekonać na każdych zajęciach w warszawskim klubie. Wystarczy się wybrać… o ile nie ma pandemii.

A teraz odwrotnie…

UKS Karate-dō działa w Dzielnicy Włochy m.st. Warszawy nie przerwanie od blisko 18 lat. To kawał czasu.

Prenumeruj e-Newsletter Karate News
Zgoda na przetwarzanie danych: Niniejszym wyrażam zgodę na umieszczenie moich danych osobowych w bazie ZS PFKT (wydawca czasopisma SHODAN oraz serwisu www.edukacjawkarate.pl, www.karatedotsunami.pl) zgodnie z wytycznymi RODO zawartymi w Polityce prywatności opublikowanymi na łamach www.edukacjawkarate.pl. ZS PFKT informuje o możliwości wglądu i poprawiania zgromadzonych danych.

Blog

Wszystkiego najlepszego!

Maja odebrała certyfikat

Ćwiczymy, ćwiczymy!

Senpai Jan Leszczyński

- Reklama -- Reklama -

Więcej podobnych